תאונות דרכים קשות/ קטלניות

משרדנו מייצג תובעים בלבד שנפגעו בתאונות דרכים קשות, לרבות תאונות בהם מעורבים מספר כלי רכב ו/או תאונות אופנוע, טרקטורונים וכיו"ב. משרדנו שם דגש על  ליווי הנפגע ומשפחתו באופן מקצועי אמין ומסור לאורך כל שלבי ההליך ותוך עדכון שוטף לגביי סטטוס התיק - עד השגת הפיצויים המקסימליים.

עורך דין נזיקין חייב להיות מאד מנוסה כאשר הוא מטפל בתביעת פיצויים של נפגעי גוף מתאונה קשה, בין אם מדובר באירוע שגרם לנכות קשה הגורר תביעת פיצויים בתאונה קשה ובין אם מדובר באירוע שהסתיים במותו של הנפגע ומחייב תביעת פיצויים בתאונה קטלנית.

הסיבה לכך היא כי חברת הביטוח או הגורם שייתבע בתביעת הפיצויים מבין כי מדובר בסכום פיצויים גבוה והוא יעשה את כל אשר לידו כדי להקשות על עורך דין תאונות קשות להשיג את הפיצויים המגיעים לנפגע. בתביעת פיצויים בשל נזקי גוף בתאונה קשה אין מקום לקיצורי דרך: יש להוכיח את אירוע התאונה בצורה אינה משתמעת לשתי פנים וכך גם את חבותם של הגורמים הנתבעים בתאונה ואת הנזק כולו.

הגם שתאונות דרכים נתפסות לעיתים כקלות יותר להוכחה, עורך דין תאונות דרכים חייב להיות מיומן ובעל יכולות גבוהות וניסיון כאשר הוא מנהל תיק פיצויים עם נזק גופני קשה.

 חברות הביטוח אינן נותנות הנחה לאף אחד ורק עורך דין תאונות קשות הוא זה אשר יוכל להכריע אותן בכל השאלות המשפטיות והרפואיות העולות במסגרת טיפולו בין אם מדובר בפיצוי נכות בתאונה דרכים ובין אם מדובר בתביעת פיצוי מוות בתאונת דרכים.

 משרדנו נלחם עבור כל לקוח עד לקבלת הפיצוי המקסימלי !